Dag 1

Vandaag ging in Baarn de wekker om 04.15 uur... We stonden snel op en na het ontbijt bracht Eddy ons naar de bus. Joop en ik waren de enige passagies in de bus, maar wel met mondkapje. De reis ging via Den Bosch, waar nog twee medereizigers werden opgehaald naar Asten. Daar hebben we koffie gedronken en werd de groep compleet: 16 man/vrouw. De gemiddlede leeftijd ligt behoorljk hoog schat ik zo in: Joop en ik zijn zo ongeveerd e jongste. Maar goed bij een reis van Kras, kan je krasse passagies om je heen verwachten. Bij het instappen in onze eigen reisbus kregen we allemaal een eigen mondkapje uitgereikt, dat bedruk is met links het logo van Kras en rechts de Nederlandse vlag waarin het volgnummer staat waarop je bij de exurxies achterelkaar moet aanlopen. In het midden, zo ongeveer waar de meeste mensen hun mond zit ie je eigen voornaam er op gedrukt. Super handig, want zo leer ik zelfs snel de namen van mijn medereizigers!!!

We hebben een prima bus, met USB, toilet en naast spa rood/bluaw, thee en koffie ook bier en wijn, daar kan Qbuss nog wat van leren!

We ziten nu in ons overnachtingshotel en gaan zo slapen want het is een hele lange dag geweest.

Ik ben nog niet gepensioneerd en we arriveren morgen pas in het land van bestemming, toch kwamen we iemand tegen die het Zwiterleven-gevoel al heeft ontdekt (Zie de foto van vandaag...)

Reacties

Reacties

Nienke

Slaap lekker!

Marion

Trusten, leuk de middelste knuffel?

Anneke

Leuk verhaal slaap lekker.

jur

truste

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!