Dag 2a

Na een heerljke nacht slapen, gaan we vandaag vanuit Mulhouse weer verder rijden richting Zwitsterland. Gisteren was de route vanuit Asten: Maastricht, Luik en Mentz (alle drie de steden niet gezien). Daarna heeft de chauffeur de snelweg velaten en liet ons het platte landn van Frankrijk zien. Op dat platteland zie je geen hond en in de dorpjes die we doorkruiste liep geen mens. Heel herkenbare beelden voor ons. Als laaste reden we door de Volgeesen (of hoe schrijf je zoiets) een bergachtig gebied waar motorrijders hun hart komen ophalen in het voorjaar (bedankt voor de tip denk ik dan) . De aankomst bij het hotel was de laatste verrassing van de dag. De chauffeur bleef ruim een half uur weg. Bij terugkomst melde hij dat er veel groepen niet kwamen bij het hotel zonder zich af te melden. Zo had men zelf bedacht dat wij ook wel niet zouden komen!!! Maar goed: er waren prima kamers en er is goed voor ons gekookt. Wel een prettig idee, want dit zal ook ons laatste hotel van deze reis zijn.

Groeten van Joop & Anton