Dag 8

Vandaag hebben we, zoals aangekondigd, de terugreis een start gegeven. We zijn door weer bijzonder mooie landschappen richting Luzern gereden. Daar hebben we koffie gedronken, een rondje door de plaats heen gelopen en geluncht bij een zaakje waar we 10 jaar geleden ook hebben gezeten. Ik heb ook nu weer rosti gegeten. mmmm. Daarna zijn we richting Bazel gereden waar we afscheid namen van Zwitserland. De chauffeur trakteerde ons nog op een bezoekje aan Mulhouse. Een plaats waar we weer zouden overnachten, maar waar we het centrum nog niet van hadden gezien. Er is een camping die vrij centraal gelegen is, dus wie weet Eddy komen we hier samen ook nog eens! In Mulhouse hebben we een ijs(je) gegeten en nee: daar zijn geen foto's van!!! Wat opviel dat hier erg veel mensen op straat een mondkapje droegen. Ik voelde me af en toe zonder dat muilkorfje bijna een naturriest in de winkelstraat. Ook in het hotel zijn ze streng. Je mag nog net eten zonder mondkapje, maar als je iets bij het ontbijtbufet wil pakken, moet je direct je mondkapje om/aan doen. Straks om 19.30 uur gaan we vast weer lekker eten en dan op tijd naar bed, want morgen vertrekken we vroeg in de ochtend...