Dag 9

Beste mensen...

Aan al het goede kom een e.n.d.! Wat hebben Joop en ik genoten van deze reis en het gezeldschp met elkaar.

Terwijl ik dit schrijf vertekken we uit Asten richtng Den Bosch en dan op naar Amersfoort. De hele dag is de reis goed verlopen, dus dit stukje zal ook wel goed komen

Ik wil jullie bedanken voor het 'meereizen' op afstnd. Binnenkort kunnen jullie genieten van de verhalen die een voor een naar boven komen en daarna van de foto's.

Voor nu een hartelijke groet van Joop en mij, Anton

P.s. wie volgendjaar (bij gezondheid) mee wil reizen met mijn fietstocht naar Praag, kan zich tegen die tijd opgeven.

Reacties

Reacties

Hannie

Fijn, dat jullie er zo van genoten hebben en we mee konden "reizen". Bedankt en weer een goede start in Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!