Dag -3

Zo, nog drie dagen en dan vertrekken Joop en ik richting Zwitserland. Ik heb de meeste dingen in in mijn tas gedaan. Ook mijn hardloopkleding gaat mee, want Zwitserland is een land met bergen van uitdagingen...

Om jullie wat overzicht te geven hoe de reis zo ongeveer zal verlopen, heb ik wat foto's gemaakt waarbij je per dag kunt zien waar we op getrakteerd gaan worden.

O ja, nog even een praktisch puntje: een aantal van jullie heeft al enthousiast gereageerd op tekst en/of foto. Heel leuk natuurlijk! Tijdens onze vakantie zal ik op reacties niet meer altijd reageren.

1. omdat het voor Joop niet zo gezellig is als ik de hele dag zit te typen (zelf wil ik natuurlijk ook gaan genieten van deze reis). 2. als ik alles blijf beantwoorden hebben we geen gespreksstof meer als je terugkomen!

Reacties

Reacties

Joke

Heel veel plezier!

Anton Henning

Joke: kan jij de foto's goed zien?

Teunie

Veel plezier en lekkergenieten!!

Anton Henning

Bedankt Teunie, dat gaat ons vast heel goed lukken..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!