Dag 6b

Vandaag hadden we een 'rustdag' in Davos. Nou ja: eigenlijk een rustdag voor onze chauffeur. Wij mochten op ontdekkingstocht. Joop en ik kozen voor een bezoek aan de alpentuinen. Daarvoor moesten we eerst met een Tandradtreintje steil de berg op naar boven. De tuin was niet uitermate bijzonder vond ik, dus besloten we om een pad naar boven te volgen. Nooit geweten dat Joop zo kon klimmen in berggebied. Mogelijk was het het avontuur van ontdekken dat hem naar boven 'tilde'. Helemaal boven koos Joop voor een andere weg naar beneden want twee keer hetzelfde... We hadden geluk, want we kwamen goed terecht.

De tweede uitdaging van vandaag was een gondel naar boven. Eerst een groot exemplaar en vervolgens de wolken in met een wat kleiner bakje. Bij elke paal dacht ik ... Maar Joop vondt het geweldig en daar heb ik me maar aan vast gehouden. Boven hebben we lekker geluncht en wilde 'marmotten' gezien.

Eenmaal veilig beneden hebben we de bus naar ons hotel genomen. Ik weet nog niet waar ik vannacht over ga dromen, maar ik ben al blij als ik in slaap val na zoveel nieuwe hoogte-avonturen...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!