Dag 6a

Vandaag hebben we een vrije dag hier in Davos, een dag om weer wat mooie herineningen toe te voegen...

Gisterenmorgen vroeg hoorde ik iemand zeggen 'we zijn vandaag al weer op de helft van de vakante'. Op de helft is bijna onwillekeurig een moment om bij stil te staan heel even terug te kijken...

Over terugkijken gesproken: Ik heb een paar keer het kerkje in Saas Grund bezocht. Heel even uit de groep bij jezelf komen in de stilte. Een keer heb ik daar een kaarsje aangestoken. Gelukkig waren het nog echte waxinelichtjes. Veel mensen steken op die plekken een kaarsje aan. Waarom? Daar heeft ieder zijn eigen verhaal bij denk ik. Wat mooi is dat je een kaarsje niet digitaal kunt aansteken (ja de mogelijkheden zijn er vast ook wel tegenwoordig) of tijdens het voorbijlopen. Nee, een kaarstje steek je aan als je stilstaat. Even stilstaan bij iets of iemand. Wat en wie er op dat moment boven komt/komen doet er toe, de rest is zeker niet minder belangrijk of vergeten dat geloof ik...

Vandaag hebben we een vrije dag hier in Davos, een dag om weer wat mooie herinneringen tot te voegen...

Reacties

Reacties

jur

mooi gezegd

Anton Henning

Dank je... Er zijn momenten dat er van alles tegelijk door je heen gaat...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!